Home > General > אופטיקה הלפרין – חנות של חאפרים

אופטיקה הלפרין – חנות של חאפרים

אז, סיפור שהיה, כך היה…

לפני כשבועיים בערך רכשתי זוג משקפיים חדשות בסניף אופטיקה הלפרין הקרוב למקום מגוריי, תחת מבצע ה-50% (מתוך כמה?) בכ-1060 ש”ח.
עזבו את העובדה שחשבתי שאצא בזול, ושילמתי יותר משאי-פעם שילמתי על משקפיים. בזמן הקנייה לא הוסבר לי חצי דבר על סוגי העדשות השונים, מלבד דירוג העובי, ולכן חשבתי לתומי שעדשות במחיר גבוה יהיו טובות יותר מהעדשות הפשוטות שאני משתמש בהן כעת.

טעיתי בגדול.

בפועל, העדשות שקיבלתי מאפשרות לי להסתכל אך ורק ישר קדימה. כל סטייה קלה לימין או לשמאל גורמת לטשטוש, זליגת צבעים, וכאבי ראש.
רכשתי בעבר באופטיקה הלפרין לפחות 2-3 זוגות משקפיים, ובאף אחד מהם לא הייתה את הבעיה הזו.
בסניף לא קיבלתי מענה לטענותיי, וגם לא יחס שניתן לכנות כ-“שירות לקוחות” (אני מאוד מאוד נדיב כרגע בתיאור שלי, מפאת קוצר זמן). רק לאחר תלונות חוזרות, המשקפיים נשלחו ל”בדיקה”, ולא יצרו איתי קשר במשך שבוע, עד שהלכתי פיזית לסניף לברר אם הן חזרו. מיותר לציין שלא נעשה דבר.
מכיוון שהבנתי שאת המוצר שרציתי כבר לא אקבל, דרשתי את כספי חזרה, או זיכוי והחלפה לעדשות עבות ופשוטות יותר, שלא יגרמו לי לבעיות האלו (משהו שקשור לחומרים מהן עשויות העדשות, לא אשעמם אתכם בתיאור). נעניתי בשלילה בשני המקרים, גם במוקד שירות הלקוחות. הם היו מוכנים שאשלם יותר אבל, בעבור עדשות יותר דקות שסביר שלא יעזרו בדבר. פשוט צדיקים.

התוצאה כרגע היא ששילמתי מחיר יקר, ונותרתי עם עדשות שאינן תואמות לצרכיי, ללא שירות, ללא מענה, וללא יחס.

אל תתנו לשם ולפרסום להטעות אתכם – באופטיקה הלפרין לא רואים אתכם ממטר.

סבלתם גם כן משירות גרוע באופטיקה הלפרין? חלקו כאן את סיפורכם!

Categories: General
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: